fredag 12. oktober 2012

Dt-Gjest Maria!




Da er oktober allerede her! Med en ny måned kommer også en ny Gjeste Dt.
Vi liker jo så godt å ha gjester her i Landhandleriet, spesielt av det kreative slaget!  
Gjeste Dt i oktober er Maria Hollum! Hun har sin helt unike stil - er fargerik og leken!

This months Dt Guest are colorful and playful - Welcome Maria!

Her kommer en liten presentasjon skrevet av Maria.
Jeg heter Maria Hollum, er '78 modell og bor i Moss sammen med min trøndermann
og to herlige gutter på 4 og 7. Scrapping ble min lidenskap i 2005, når vi fikk vår
førstemann og jeg skulle, som mange andre mødre, lage det perfekte babyalbumet,
men det kunne ikke bli et hvilket som helst. Det ene nettsøket førte til det andre
og vips så var jeg hektet på ''Scrapbooking'', noe min kusine fra USA mener
er ''bestemorshobby''. Hørt makan?
Da mener jeg hun bør besøke norske scrappere!

Denne hobbyen har gitt meg mange gleder de siste 7 årene, blant annet å bli kjent
med utrolig flotte mennesker! Jeg fikk også æren og anledningen til å bli designer, noe
som er utrolig stas å bli spurt om! Jeg designer for Vibeke Spigseths ''Poppy Design''
og Scrappiness butikken for tiden. Jeg har også vært i Ett Trykk og på CASA.

Jeg startet som sagt med scrapbooking men det gikk over til kortlaging/altering etter
hvert. Dette er nok pga. at jeg er en utålmodig sjel. Jeg legger mye jobb i ''renhet'' i
mine prosjekter. Det å ''klæsje på'' er nok å be meg tråkke utenfor min comfort-zone!
Jeg elsker rene, vakre linjer men koser meg når jeg klarer å få til et snev av galskap,
liten dæsj med humor og masse sterke farger! Inspirasjon finner jeg i det meste:
reklamer, interiørdesign, fotografier, barne-TV og noen barnehage/skoleprosjekter
som mine barn tar med seg hjem. Jeg får også mye rart av gutta mine som de ber
meg scrappe og det er en utfordring i seg selv :)





Det er kjempestas å bli bedt om å gjeste hos A&M ! Dette er en butikk med innhold
og varer som trigger min kreativitet og er egentlig som skreddersydd etter min stil.

Tusen takk for at jeg ble invitert!

Vi synes det er så herlig å ha deg som gjest, Maria!
Og ett besøk i denne spennende damens blogg anbefales!

Andrine & Maren






3 kommentarer:

  1. Absoultt herlig! Moro at du ville være gjest hos ANMA og digger de kreative prosjektene dine Maria!

    SvarSlett