fredag 14. desember 2012

JulekalenderJakt 2012 - Oppg. 5




I Landhandleriet jobbes det med julebaksten om dagen.
Fjøsnissen stakk innom under pepperkakebakingen for å få smake litt
på de nybakte pepperkakene. I samme slengen hadde vi dekortert noen
pepperkaker som vi skal gi i gave. Fjøsnissen beundret kakene.
 Å, de er så fine, sa han. Vi sa at "det er ikke lov å røre, bare å se".
Men nå er de pyntede pepperkakene borte,
så vi mistenker en Fjøsnisse som ikke hørte på akkurat det.
Han en jo en liten luring, med sine egne nisseregler ; )

Vi håper han ikke rekker å spise opp alle pepperkakene
før du finner dem. Finner du ut hvor Fjøsnissen





I dag kan du være med i trekningen av herlige fargerike bokstavstickers,
samt stilige tall og minitags. Og jammen meg legger vi ikke akkurat de
samme tingene oppi hovedpremien også ; )



Litt julemusikk til letingen i dag også kanskje?


Når du har funnet svaret på dagens oppgave fyller du ut skjemaet under
og sender det inn til oss! Du kan delta og sende inn svar på denne oppgaven helt
til en ny oppgave legges ut. Vinneren blir trukket ut av de som har rett svar
og helt tilfeldig. Husk at du uansett ved å svare får ett lodd på hovedpremien!

Lykke til på dagens jakt!
Husk at du finner hint på vår facebook side
til hvor du kan lete ; )

Andrine & Maren

2 kommentarer:

  1. Fyyy flate altså - finner den ikke jeg og ikke finner jeg de bokstavene i butikken heller MÅ HA :)

    SvarSlett
  2. Fyyy flate altså - finner den ikke jeg og ikke finner jeg de bokstavene i butikken heller MÅ HA :)

    SvarSlett