fredag 7. september 2012

Dt Gjest Marianne - Første skoledag




I Landhandleriet liker vi så godt å ha gjester og denne månedens Gjeste Dt
har allerede vært her noen dager ; ) Nå skal vi også dele hvem det er med deg!
Og denne månedens Gjeste Dt er Marianne / Skorpionen. Hun har scrappet sin
første skoledag for oss, er sikkert kjent for flere av dere og noen har sikkert
vært på et av kursene til denne superkreative damen.

Her kommer en liten presentasjon, skrevet av Marianne selv.
Jeg er Marianne også kjent som skorpionen (på nett). Bosatt i Hamar med samboer
og våre to jenter. Begynte å scrappe i 2005 (tror jeg det var) og lagde da stort sett
layouter. Gikk over til å bare lage kort, men nå er jeg stort sett "altetende".
Har oppdaget mixed media og det å grise og søle med maling, inks og andre medium
koser jeg meg skikkelig med! Art Journal har jeg blitt helt bitt av , så det blir mye av
det for tiden også. Jeg tror vel egentlig ikke jeg har en spesiell stil,
selv om mange sier de "kjenner igjen" det jeg har laget. Designer for Vibeke Spigseth
- Poppydesign og holder ellers til i det kreative teamet på forumet CASAkreativ.

Stor stas da jeg ble spurt om å være Gjestedesigner hos Andrine og Marens Landhandleri
og jeg har virkelig kost meg med kitet jeg fikk. Noe jeg tror dere vil se på mine bidrag!


This months guest designer Marianne / Skorpionen created this beautiful
layout from her first day of school.








Alt på denne nydelige layouten finner du i Landhandleriet!
Kan hende du får øye på noen høstnyheter her også ; )

Lyst til å se mer av hva Marianne / Skorpionen lager?!
Da anbefales et besøk i bloggen hennes!

Andrine & Maren




2 kommentarer:

  1. Herlig layout med delikate toner og detaljer.
    Velkommen som gjest hos oss Marianne :)

    SvarSlett
  2. Hey gorgeous! you just rock it all Marianne! en sådan underbar layout, hi hi känns nästan litet snäll efter att ha beundrat dina färggranna art journals. Minns min egen första skoldag så väl, stolt över nya fina skolväskan. xoxo

    SvarSlett