torsdag 25. november 2010

Christmas BlogCandy!



Ikke lenge igjen til Jul og vi teller ned med en Blog Candy!
Du kan vinne det du ser på bildet over - Stempel fra Stampotique, Japansk dekortape, Organza bånd og bling!
Alle produktene finnes i vår Nettbutikk!

For å være med i trekningen må du gjøre følgende:
1. Legg deg til som følger av denne bloggen.
2. Legg til Candyen i din egen blogg og link til oss.
3. Legg igjen en kommentar på dette innlegget.


It's time for a Blog Candy as a countdown for Christmas. You can win what you see on the picture above. All products you can find in our Webshop!

What you need to do to get a chance to win:
1. Add yourself as a follower of this blog.
2. Copy this BlogCandy image, add it with a link to us in your blog.
3. Leave a comment here.


Du har muligheten til å delta helt frem til 23.desember kl 23.59.

Blog Candy are open until dec 23.


Andrine & Maren

47 kommentarer:

  1. JA! Jeg vil være med! :D Kjempefin candy. Er allerede følger og har lagt candyen til i sidebaren min!

    Klem, Silje

    SvarSlett
  2. Jupp, jeg er med! Jeg har vært følger allerede en stund- og lagt til Candyen i sidebaren min!

    Hege :-)

    SvarSlett
  3. Å ja jeg er gjerne med! Jeg følger dere, og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/blogcandy-hos-andrines-og-marens.html

    Krysser fingrene ♥ Ha en nydelig førjulstid!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Åh så lekkert candy :) Nydelig og julerødt!

    Jeg er allerede en følger, har lagt inn bilde og tekst på bloggen min og her er kommentar :)))

    Takk for sjansen til å vinne. -klem-

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med. Flott blogcandy. Jeg er følger og har linket i bloggen min...

    SvarSlett
  6. Flott candy. Jeg har laget et innlegg i bloggen min.

    Får ikke opp listen over følgere ii bloggen deres akkurat nå, men jeg TROR jeg er følger allerede, og skal sjekke det og legge meg til om jeg ikke er det så fort jeg får opp lista. :-)

    SvarSlett
  7. Oh la la! Den var lekker - og dere har jo så masse flott i butikken! Elsker alle tapene dere har!!

    Bilde er i sidebar og jeg følger dere, ja! :)

    SvarSlett
  8. Hej, vilken nice candy. Jag har lagt till mig som följare nu och har länkat i min sidebar.
    http://turkost.blogspot.com/

    Mvh, Carita
    http://turkost.blogspot.com/
    turkost@gmail.com.

    SvarSlett
  9. Ganske søt.
    Takk for sjansen til å vinne.

    SvarSlett
  10. Så herlig candy. Jeg er følger og har laget et innlegg på bloggen min.
    Flott nettbutikk dere har :-)

    SvarSlett
  11. Herlig candy! Jeg MÅ bare få kjøpt meg slik tape snart. Problemet er at jeg har lyst på dem alle :D

    Jeg er følger og har laget et innlegg i bloggen min :)

    SvarSlett
  12. For en lekker julecandy.
    Takk for sjansen :-D

    SvarSlett
  13. Jada,jeg er med jeg vøttø!!! super blogg candy!! jeg er følger av bloggen fra før.Da er det bare å vent i spenning da!!!!

    SvarSlett
  14. Flott candy dere har, og jeg vil selvsagt være med.Har lagt meg til som følger og laget et innlegg i sidebaren min. :-)

    SvarSlett
  15. Så fin candy!

    Tenk om jeg hadde vunnet, hadde blitt første gang.. =)

    SvarSlett
  16. åååå for en digg candy, har gjort som dere ønsker og krysser ALT for at jeg blir den heldige, har så utrolig lyst til å prøve japansk dekortape=)

    SvarSlett
  17. Å, for en lekker candy, den vil jeg ogs være med på! Den japanske dekortapen så spennende ut!

    Jeg er "ny på bloggen" deres, så har lagt meg til som følger og innlegget om candyen finner dere i venstre sidebar her inne: http://kevkat.blogspot.com/

    SvarSlett
  18. Jeg digger tapene!! Og så herlig med rødt da!! Har laget innlegg i bloggen min - og følger er jeg.

    Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  19. Oi så mye fint! Jeg vil gjerne være med i trekningen! Skal ta en tur innom nettbutikken også....titte litt!

    SvarSlett
  20. Thanks for the chance! Wonderful candy!
    http://podarok-handmade.blogspot.com/

    SvarSlett
  21. http://mereteslekestue.blogspot.com/
    Her har jeg lagt inn en Sidebar.
    Lekker Candy.
    Er allerede følger,og gleder meg til åfåflereruller i posten snart:o) Måtte bare benytte fri frakt:o)

    SvarSlett
  22. Hello, my name is Emanuela and I am Italian .... congratulations for the blog ... it's beautiful and full of ideas .. I participate in the blog candy and you link on the sidebar of my blog ... www.fantasia-cuoredimamma.blogspot.it
    I'm your follower
    bye bye from italy

    SvarSlett
  23. What a nice Candy....I love red/white :-))) Loveliy Greetings, Petra

    SvarSlett
  24. Thanks for the chance at your sweet candy
    I've linked you up and already follow
    Happy Holidays
    Nikki C

    SvarSlett
  25. was für ein tolles Candy :-)
    vlg alex

    SvarSlett
  26. Herlig candy - digger julefargene! Har ennå ikke prøvd tapen, så jeg krysser fingre og håper premien havner hos meg!
    Jeg er følger, og har lagt ut bilde+link i sidebaren min.
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  27. Så vacker julcandy! Jag vill gärna vara med och har länkat från http://anvantonytt.blogspot.com/. Är följare sen tidigare.

    Håller tummarna!
    Klem fra Outi

    SvarSlett
  28. Da er jeg både følger, og har laget et innlegg i bloggen min med link! :)

    SvarSlett
  29. først lækker butik i har.. jeg er følger og har lagt indlæget i min sidebar...
    god jul

    SvarSlett
  30. Flott blogcandy. Følger er jeg allerede og nå har jeg lagt inn candyen i min egen blogg.

    SvarSlett
  31. Har lagt inn candyen i min "candy-blogg" den blir ikke brukt til annet gitt.
    lagt meg som følger,og her er jammen meg innlegget også :))

    SvarSlett
  32. jeg er med. ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  33. Denne vil jeg gjerne også få delta i trekningen av! Så masse flott da!

    Kari

    SvarSlett
  34. Super blogcandy! Jeg er med!

    SvarSlett
  35. Super flott candy! Jeg er gjerne med!

    Klem Lindha

    SvarSlett
  36. hallo,
    thank's for this opportunity, your blog is lovely and i'm a new follower.
    i'll go to post you logo in my blog
    xxxxxxx
    Coccinelle

    SvarSlett
  37. Hallo
    Oppdaga denne bloggen først i dag. Så morsomt at dere har laga en candy. Koselig tiltak i førjulstida. :-))

    SvarSlett
  38. Så mye fint :) Vil gjerne være med på denne :) Ha en flott førjulstid :)

    SvarSlett
  39. Thanks so much for the chance to win this marvelous candy!! I love this tapes (: fingers super crossed!!
    Thanks again (:
    Agus

    SvarSlett
  40. Hi!!
    i don't have a blog but i am your follower!!
    i'm from brazil but i live in italy!!
    my mail address is laurinhaodonto@yahoo.com.br
    xoxo

    SvarSlett
  41. What a yummy candy!!! I have popped you in my sidebar in my log http://pishitejulie.blogspot.com/!! Oh fingers and toes and everything else crossed!!
    And i follow!
    Thanks for the chance to win!
    Hope you have a wonderful Christmas x

    SvarSlett
  42. Jey, jeg ble følger nr. 100 :) Og blogcandyen ligger i sidebaren på bloggen min scrappetrollet.blogspot.com

    SvarSlett
  43. woww...what an awesome candy
    Thank you for the chance to win. I wish you and your family a Merrr
    Christmas and a creative New Year

    SvarSlett
  44. Very good sweetie, thanks for the chance.
    Greetings from Ukraine.
    link on the side panels, I am a follower

    SvarSlett
  45. http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    SvarSlett
  46. Hello, I can't resist at this lovely Candy!!
    I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Italy.
    Bia

    SvarSlett