onsdag 15. september 2010

Blog Candy!


Nå er det tid for Blog Candy her hos oss i landhandleriet!
Produktene du kan vinne er: Stempel fra Stampotique, 5pk Japansk dekortape spesiallaget for denne BlogCandy og håndlagde hattenåler med glassperler. Alle produktene finnes i vår nettbutikk!

For å være med i trekningen må du gjøre følgende:
1. Legg deg til som følger av denne bloggen.
2. Legg til denne blogcandyen i din egen blogg og link til oss.
3. Legg igjen en kommentar på dette innlegget.

It's time for Blog Candy here at Andrine & Marens landhandleri!
You can win what you see on the picture above. All items from our webshop!

What you need to do to get a chance to win:
1. Add yourself as a follower of this blog.
2. Copy this blogCandy image, add it with a link to us in your blog.
3. Leave a comment here.

Andrine & Maren

Muligheten til å vinne gjelder helt frem til 15.oktober kl 23.59.

Blog Candy are open until october 15.



40 kommentarer:

  1. Har allerede vært følger av denne bloggen en stund. Men bilde med link ligger nå på min blogg. Vil også med dette gratulere med en flott blogg og en flott nettbutikk.

    SvarSlett
  2. Halloen
    Følger er jeg,
    Linket til dere i min blogg og kommenterer her :-)
    Jeg kjøpte masse av deres dekortape på StempelScrap messa,og synes den er artig å pusle med.
    Sier ikke neitakk til flere ruller,så her sitter jeg gjerne med fingrene krysset...

    -Helle-

    SvarSlett
  3. Har följt er blogg en stund redan så det var lätt! =)
    Nu finns länk och blog-candy på min blogg också!
    Verkligen fin nätbutik som jag säkert kommer att besöka massor av gånger!
    Nu gäller det för mig att hålla tummarna för fler tape och stämpel och nålar! =)
    /Marie

    SvarSlett
  4. Följare är jag redan, nu har jag också länkat med bild i min sidebar, hoppas på tur!!

    SvarSlett
  5. Alltid kjekt å være med i trekninger om blogg candy! :-)
    Denne bloggen følger jeg!
    Linker til dere i sidebaren hos meg!

    SvarSlett
  6. Hej hej!
    Är nu följare och har även länkat till er i min sidebar.
    Tack för en chans att vinna en fin blogg candy

    Tjingeling Isadory

    SvarSlett
  7. Følger har jeg vært siden jeg hørte om dere, og nå har jeg lagt ut bilde m link til candy'en på bloggen min også :-) Takk for sjansen !

    SvarSlett
  8. Ja, självklart vill jag va med! Är följare och har länkat i min sidebar... Så nu hoppas jag på tur!

    SvarSlett
  9. Jeg blir da selvfølgelig med.... Jeg følger bloggen og har lagt ut bilde med link til dere. Da er det bare å vente i spenning!!! Ønsker dere lykke til med nettbutikken!!!

    SvarSlett
  10. Åj, flott candy! Er allerede følger, og har lagt ut bilde også :0) Tusen takk for muligheten! :0)

    SvarSlett
  11. klart eg har lyst til å vere med på denne
    elsker jo stampotique sine stempel!
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Prøver igjen:o)
    JEG vil være med på denne.
    Er alt følger og har lagt inn bilde og link til candyen på bloggen min:o)
    Klem, Merete
    http://mereteslekestue.blogspot.com/

    SvarSlett
  14. Wow, dette var en herlig candy! Selfølgeligt så har jeg lust att vare med så jag har laget ett inlegg i min sidebar!

    SvarSlett
  15. Flott candy! Jeg tar gjerne et lodd i trekningen jeg, - følger er jeg blitt og bilde m/link ligger i sidebaren på bloggen min!

    :-)

    SvarSlett
  16. Kjempeflott candy!! Denne vil jeg være med på ;)
    Har lagt meg til som følger, og lagt bilde med link i sidebaren min ;)

    SvarSlett
  17. Jeg er med!
    Digger teipen deres og har altfor mange allerede i skikkelig scrappestil

    SvarSlett
  18. Spännande blog candy! Har blivit följare och länkat från http://anvantonytt.blogspot.com/
    Klem, Outi

    SvarSlett
  19. Blir gjerne med på denne. Har lagt til en link på min blogg. Sliter med å legge meg til som følger i kveld, da jeg har dårlig nettforbindelse. Prøver igjen senere.

    SvarSlett
  20. Blir veldig gjerne med i trekningen av denne flotte blog candyen :)

    SvarSlett
  21. Jeg har skrevet om candyen i bloggen min og er selvfølgelig følger.

    SvarSlett
  22. Da har jeg laget en liten notis i bloggen min - samt lagt meg til som følger!

    Og så henger jeg meg på trekningen deres ;)

    SvarSlett
  23. Denne candyen vil jeg gjerne ha et lodd på :D Har lagt meg til som følger og har lagt candyen til i bloggen min :D

    Kjøpte noen ruller med teip her om dagen og gleder meg som en liten unge til å prøve dem! :D

    SvarSlett
  24. Blir veldig gjerne med på denne candy'en. HAr lagt meg til som følger og linket i bliggen min:-D

    SvarSlett
  25. Candy great! Thanks for the chance! I hope to get lucky! Link posted on the sidebar! I am your follower! http://fantasy-of-sequins.blogspot.com/

    SvarSlett
  26. Very nice candy!!! I linked it on sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    I am a follower for a long while now. Thanks for the chance to win!
    Hugs. Larisa.

    SvarSlett
  27. Kjempeflott, blir gjerne med på dette:O)Har blitt følger og legger inn link i bloggen min :O)

    Klem fra Lene

    SvarSlett
  28. Jeg har lyst å prøve lykken på denne candyen. Veldig søt :)
    Og reglene er fulgt :)

    SvarSlett
  29. Så nydelig. Jeg er med. Følger dere definitivt videre, og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/blogcandy-hos-andrines-og-marens.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  30. Jeg digger de tapene der - og har såååå lyst på noen:) Har laget innlegg - og er en ny følger hos dere:)

    SvarSlett
  31. Hej & WOW vilka härliga grejer ni har =)
    Blev jätteglad när jag hittade denna sida =)

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne prøve lykken- og har gjort det man må:)Herlig blogcandy- og så utrolig mye fint dere har!

    SvarSlett
  33. Følger, sidebar og kommentar ! :o)
    For en herlig blogcandy, sikle, sikle :o)

    God helg !!

    SvarSlett
  34. Hi Andrine & Maren!
    Awesome candy!!!!
    Really would like to be the lucky winner :)
    Thanks for the chance to win this beauty!
    Linked it on my blog & I'm a follower.
    Welcome to my blog -I have a nice candies too :)
    Thanks!!!

    SvarSlett
  35. I'm a new follower and your blog looks like lots of fun!

    SvarSlett
  36. heihei:)
    Så flott blogg du har:)
    Her har jeg lagt meg til som følger.
    Har også laget et innlegg i bloggen min om denne:http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/bloggcandy.html

    MVh siv anita

    SvarSlett
  37. Da er jeg lagt til som offentlig følger av blogge, har lagt til candyen i min blogg, så nå krysser jeg fingrene for at jeg vinner :D

    SvarSlett
  38. Hi fantastic candy thanks for the chance
    I've linked you in my sidebar and follow your blog too
    hugs Nikki C

    SvarSlett
  39. Her blir jeg gjerne med!
    Følger, sidebar og kommentar;)

    SvarSlett